Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του ερευνητικού προγράμματος SpeeDaF του Πολυτεχνείου Βερολίνου για την ανάπτυξη μαθησιακών ενοτήτων στο Διαδίκτυο. Αρχικά περιγράφεται το θεωρητικό πλαίσιο του προγράμματος και στη συνέχεια συνοψίζονται τα χαρακτηριστικά της πρώτης ενότητας του SpeeDaF (Βλ. παρουσίαση ερευνητικού προγράμματος).
Αρχεία: Publications
Αρχεία: Publications
Τρόμος και Αθλιότητα του Τρίτου Ράιχ, Μπέρτολντ Μπρεχτ. Αθήνα: Εκδόσεις Μωραΐτης.
Αρχεία: Publications
Μετάφραση, Επιμέλεια και Προσαρμογή Γερμανο-ελληνικού Λεξικού του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Αθήνα, Εκδόσεις Πεδίο.
Αρχεία: Publications
Σε αυτό τον συλλογικό τόμο δεκαπέντε επιστήμονες από το διεθνή χώρο (Κίνα, Γερμανία, Ελλάδα, Ταϊβάν, Λευκορωσία) εξετάζουν διαφορετικές πτυχές του ίδιου επιστημονικού κλάδου, της Διδασκαλίας της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας.
Αρχεία: Publications
Μελέτη περίπτωσης ατόμου με αφασία τύπου Broca (σε συνεργασία με τον Ηλία Δρυστέλλα). [θα δημοσιευτεί, κατόπιν κρίσης, στο επιστημονικό περιοδικό ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ στην Ελληνική] Πρόκειται για μία μελέτη περίπτωσης, στην οποία εξετάζεται η αντίληψη εννοιολογικών, αλλά και νεκρών μεταφορών από άτομα με αφασία. Ο θεωρητικός ιστός, στη βάση του οποίου διεξάγεται το εμπειρικό μέρος, αναπτύσσεται σύμφωνα […]
Αρχεία: Publications
Αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι η επίδραση της τεχνολογίας στις γνωσιακές διαδικασίες του ανθρώπου. Παράλληλα εισάγεται ο νέος όρος Technologiekognition που σημαίνει γνωσιακούς μηχανισμούς, μεταλλαγμένους λόγω της τεχνολογίας. Εάν λάβουμε υπόψη πόσο επηρεάζονται οι αντιληπτικές και νοητικές διαδικασίες του ανθρώπου μέσω της αναπαράστασης δομών σε όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα, τότε δεν μπορούμε να αρνηθούμε την […]
Αρχεία: Publications
[σε προετοιμασία]: Κείμενα στην ηλεκτρονική εποχή [Texte im elektronischen Zeitalter]. Αθήνα: Εκδόσεις Μωραΐτη [θα δημοσιευτεί στη Γερμανική] Παρατίθεται Abstract στη Γερμανική Texte im elektronischen Zeitalter Der in der einschlägigen Literatur als Topos geltende Einsatz von multimedialen Werkzeugen im Unterricht wirft mehrere Forschungsfragen auf. Im Bereich Neue Medien und Unterricht herrscht eine heterogene und öfters defizitäre […]
Αρχεία: Publications
Επινόηση ενός πολυμορφικού λεξιλογικού δικτύου ως στρατηγική μάθησης, η οποία στηρίζει τη μνήμη και βασίζεται στις αρχές της Γνωσιακής Επιστήμης, στo πλαίσιo ενός επικοινωνιακού και με υποστήριξη νέων μέσων διδασκαλίας μαθήματος της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας. Εκδοτικός Οίκος Iudicium. Μόναχο. [δημοσιεύτηκε στη Γερμανική] Γερμανικός τίτλος: Katsaounis, Nikolaos (2006): „Funkelnde“ Wörter. Zum Entwurf eines Multimodalen Wortbedeutungsnetzes […]