PERSÖNLICHE WEBSEITENIKOLAOS KATSAOUNIS
.01

PERSÖNLICHE ANGABEN

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
8690 Paul Street, San fransico
mapiconimg
katsaounis@del.auth.gr
ΓΡ. 02 / ΚΤΙΡΙΟ ΠΑΛΑΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ
2310 997554
Εϊμαι ο Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Α.Π.Θ.)

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ

Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Α.Π.Θ.) Φ.Ε.Κ. διορισμού: 1066/12-12-2011 τ. Γ’ Γνωστικό Αντικείμενο: «Γλωσσολογία: Εφαρμογές στη Γερμανική και Ελληνική Γλώσσα».

Επιστημονικός Συνεργάτης [Wissenschaftlicher Mitarbeiter] σε ένα ερευνητικό πρόγραμμα του Πολυτεχνείου Βερολίνου για την ανάπτυξη διδακτικού και μαθησιακού υλικού για το μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας στο Διαδίκτυο

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

  • Σημασιολογία και Νοητικό Λεξικό
  • Κατάκτηση Γλώσσας και Λεξιλογίου
  • Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
  • Νευρολογία και Κατάκτηση Γλωσσών
  • Κειμενογλωσσολογία
  • Φωνητική-Φωνολογία
  • Λεξικογραφία
  • FACTS

    FACTS ABOUT ME

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscingVivam sit amet ligula non lectus cursus egestas. Cras erat lorem, fringilla quis sagittis in, sagittis inNam leo tortor Nam leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscingVivam sit amet ligula non lectus cursus egestas. Cras erat lorem, fringilla quis sagittis in, sagittis inNam leo tortor Nam leo.Lorem ipsum .

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscingVivam sit amet ligula non lectus cursus egestas. Cras erat lorem, fringilla quis sagittis in, sagittis inNam leo tortor Nam leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscingVivam sit amet ligula non .

    .02

    FORTSETZEN

    ΣΠΟΥΔΕΣ
    • 2002
      2006
      ΓΕΡΜΑΝΙΑ

      ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - PhD

      ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ / ΤΜΗΜΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ / ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ι ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

      ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ: "Σπινθηροβόλες" Λέξεις. Επινόηση ενός πολυμορφικού λεξιλογικού δικτύου ως στρατηγική μάθησης, η οποία στηρίζει τη μνήμη και βασίζεται στις αρχές της Γνωσιακής Επιστήμης, στo πλαίσιo ενός επικοινωνιακού και με υποστήριξη νέων μέσων διδασκαλίας μαθήματος της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας. ΒΑΘΜΟΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ: «ΆΡΙΣΤΑ ΠΑΜΨΗΦΕΙ»
    • 2002
      1998
      ΕΛΛΑΔΑ

      ΠΤΥΧΙΟ

      ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ / ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ της ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

      ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: "Κριτική της ελληνικής λογοτεχνικής μετάφρασης του έργου του Γερμανού συγγραφέα Χάινριχ Μπελ «Και δεν είπε λέξη» [Heinrich Böll (1953): Und sagte kein einziges Wort]. Επιβλέπων Καθηγητής: Σκουτερόπουλος Νικόλαος ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ: "ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ"
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
    • 2012
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

      Φ.Ε.Κ. διορισμού: 1066/12-12-2011 τ. Γ’ Γνωστικό Αντικείμενο: «Γλωσσολογία: Εφαρμογές στη Γερμανική και Ελληνική Γλώσσα»
    • 2010
      2012
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      Διδάσκων στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

      • Διδάσκων βάσει Π.Δ. 407/80
      • Γνωστικό Αντικείμενο: "Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία"
    • 2009
      2012
      ΑΘΗΝΑ

      Επιστημονικός Σύμβουλος

      ΚΟΜΠΑΝ Ελλάς Μ. ΕΠΕ., Αρχιτεκτονικό Γραφείο, Αστικό και Περιβαλλοντικό Design

      Επιστημονικός σύμβουλος, υπεύθυνος κειμένων διαγωνισμών, υπεύθυνος διαχείρισης ποιότητας (ISO) και μεταφραστής
    • 2006
      2012
      ΒΕΡΟΛΙΝΟ

      Επιστημονικός Συνεργάτης

      ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΕΙΣ
    • DGFF – Deutsche Gesellschaft für Fremdsprachenforschung

    • GGGS – Griechische Gesellschaft für Germanistische Studien

    • ΠΕΚΑΓΕΠΕ – Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης

    .03

    Veröffentlichungen

    ΛΙΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ
    2024

    Texte im elektronischen Zeitalter


    MONOGRAPHIE

    Texte im elektronischen Zeitalter

    MONOGRAPHIE
    Über die Veröffentlichung
    Der in der einschlägigen Literatur als Topos geltende Einsatz von multimedialen Werkzeugen im Unterricht wirft mehrere Forschungsfragen auf. Im Bereich Neue Medien und Unterricht herrscht eine heterogene und öfters defizitäre Forschungs- und Literaturlage (vgl. z.B. Stadtfeld, 21) und sowohl Ziele der Mediendidaktik, aber auch methodische und didaktische Strukturen für einen multimedialen Unterricht müssen neu definiert werden (vgl. z.B. Katsaounis, 179). Bezogen auf die Präsentation von Texten in den Neuen Medien, die nicht unbedingt eine neue Art von Text implizieren – auch wenn diese Texte häufig als  Hypertexte aufgefasst werden – sind folgende Fragen von besonderem Interesse: Inwiefern verändert sich die Textwahrnehmung von Seiten des Lesers durch die elektronische Präsentation der Texte? Welche instruktionale Designmaßnahmen müssen beim Lesen von Texten im Rahmen eines multimedialen Fremdsprachenunterrichts getroffen werden? Welche Rolle spielen die Bilder beim Lesen von Hypertexten (vgl. z.B. Suñer)? Außerdem müssen kognitive Aspekte der Verarbeitung dieser neuen Textformen berücksichtigt werden. Da sich sowohl Sprache als auch Texte und ihre Präsentation in verschiedenen Medien ständig im Wandel befinden, ist der Anreiz ein dynamisches Modell zur Textanalyse und –vermittlung zu entwickeln sehr groß.
    2024

    „Funkelnde“ Wörter

    Zum Entwurf eines Multimodalen Wortbedeutungsnetzes als gedächtnisstützende und kognitive Lernstrategie im kommunikativen und medial gestützten Unterricht des Deutschen als Fremdsprache. München: Iudicium.

    MONOGRAPHIE

    „Funkelnde“ Wörter

    MONOGRAPHIE
    .04

    FORSCHUNG & WISSENSCHAFTLICHE ARBEIT

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

    Συμμετοχή στο βραβείο/πρόγραμμα "Humboldt Alumni Preis 2017 für innovative Netzwerkinitiativen" του Ιδρύματος Alexander von Humboldt,

    Το βραβείο απονεμήθηκε στην Α. Σιούπη [τρέχον πρόγραμμα]

    Μελέτη των συναισθημάτων μέσα από σώματα κειμένων διδασκόμενων»

    http://www.del.auth.gr/el/erevna/ergasthrio-ekpaideftikhs-erevnas/programmata/229-meleth-synaisthmaton-somata-keimenon-didaskomenon

    Ερευνητικό πρόγραμμα SpeeDaF του Πολυτεχνείου του Βερολίνου

    Επιστημονικός Συνεργάτης για την ανάπτυξη διδακτικού και μαθησιακού υλικού για το μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας στο Διαδίκτυο
    ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    Διεθνές Συνέδριο "EXPRESSING EMOTIONS IN CORPORA" στο Πανεπιστήμιο του Poitiers (Γαλλία)

    Θέμα της εισήγησης: “Psychological predicates by Greek students learning German as a foreign language: a case study”

    (σε συνεργασία με τους Αθηνά Σιούπη και Θανάση Γεωργακόπουλο) http://sentiments-corpus.blogspot.gr/ (τελευταία ενημέρωση 23.06.17)

    Διεθνές Συνέδριο "Aktuelle Aufgaben der Linguistik, Didaktik des Fremdsprachenunterrichts und der interkulturellen Kommunikation" στο Πανεπιστήμιο Uljanowsk (Ρωσία)

    Θέμα της εισήγησης: "Ζur Partizipation der Studierenden an seminarbegleitenden Weblogs.  Eine an der Abteilung für Deutsche Sprache und Philologie der Aristoteles Universität Thessaloniki durchgeführte Fallstudie“

    (σε συνεργασία με τη Δήμητρα Τσοκακτσίδου)

    Διεθνές Συνέδριο "Sprachen und Kulturen in (Inter)Aktion" στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    Θέμα της εισήγησης: "Interkulturelle Werbung im fremdsprachigen Deutschunterricht“

    (σε συνεργασία με τους Antje Dohrn και Νικόλαο-Ιωάννη Κοσκινά)

    Εθνικό Συνέδριο Συνδέσμου Σύγχρονων Ξένων Γλωσσών 2008 [GMF 2008, Gesamtverband Moderne Fremdsprachen. „Qualität entwickeln. Neue Wege in Unterricht und Lehrerbildung“], Πανεπιστήμιο Λειψίας

    Θέμα της εισήγησης: Το ερευνητικό πρόγραμμα SpeeDaF του Πολυτεχνείου Βερολίνου για την παραγωγή διδακτικού και μαθησιακού υλικού για το μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας μέσω Διαδικτύου

    2ο Συνέδριο Νέας Γενιάς Επιστημόνων του Συνδέσμου Διδασκαλίας της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (FaDaF), Πανεπιστήμιο Λειψίας

    Θέμα της εισήγησης: «Σπινθηροβόλες» Λέξεις. Επινόηση ενός πολυμορφικού λεξιλογικού δικτύου ως στρατηγική μάθησης, η οποία στηρίζει τη μνήμη και βασίζεται στις αρχές της Γνωσιακής Επιστήμης, στο πλαίσιο ενός επικοινωνιακού και με υποστήριξη νέων μέσων διδασκαλίας μαθήματος της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας

    Στο ίδιο συνέδριο: Παρουσίαση Αφίσας [Posterpräsentation] του ερευνητικού προγράμματος του Πολυτεχνείου Βερολίνου με τον τίτλο SpeeDaF

    Διεθνές Συνέδριο ΓωΞΓ 2007. "Η Γερμανική ως Ξένη Γλώσσα από διεθνή σκοπιά. Νέες Τάσεις [DaF 2007. Deutsch als Fremdsprache aus internationaler Perspektive – Neuere Trends und Tendenzen], Πανεπιστήμιο Τζετζιάν, Χάνγκτζου Κίνας

    Θέμα της εισήγησης: SpeeDaF. Μαθησιακό υλικό στο Διαδίκτυο για την εκμάθηση της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας

    Τίτλος του άρθρου για τον τόμο του συνεδρίου: «Ο λεξιΚΟΣΜΟΣ μου». Νέα σενάρια για τη διδασκαλία του λεξιλογίου στην ξένη γλώσσα με υποστήριξη Πολυμέσων (Βλ. παρουσίαση εργασιών)
    ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

    Τίτλος Διάλεξης: "Das fliegende Klassenzimmer – reloaded: Zurneuen Neue-Medien-Kultur", Πολυτεχνείο Βερολίνου [TU Berlin]

    http://sentiments-corpus.blogspot.gr/ (τελευταία ενημέρωση 23.06.17)

    Τίτλος Διάλεξης: "Νόηση – Μάθηση – Τεχνολογία: Το θεωρητικό υπόβαθρο ενός μαθήματος ξένων γλωσσών με την υποστήριξη νέων μέσων", Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ)

    Τίτλος Διάλεξης: «Σπινθηροβόλες» Λέξεις. Επινόηση ενός πολυμορφικού λεξιλογικού δικτύου ως στρατηγική μάθησης, η οποία στηρίζει τη μνήμη και βασίζεται στις αρχές της Γνωσιακής Επιστήμης, στο πλαίσιο ενός επικοινωνιακού και με υποστήριξη νέων μέσων διδασκαλίας μαθήματος της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας, Πανεπιστήμιο Χούμπολντ Βερολίνου [HU Berlin]

    Ερευνητικά προγράμματα για το διαπολιτισμικό μάθημα ξένων γλωσσών, Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βερολίνου [FU Berlin]

    Παρουσίαση της πρωτότυπης πλατφόρμας για τη διδασκαλία της Γερμανικής μέσω Διαδικτύου SpeeDaF σε ομάδα φοιτητών και καθηγητών από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Μαδαγασκάρης, Πολυτεχνείο Βερολίνου [TU Berlin]

    Η πρωτότυπη πλατφόρμα διδασκαλίας της Γερμανικής μέσω Διαδικτύου SpeeDaF, Πολυτεχνείο Βερολίνου [TU Berlin

    ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΝ

    Έκθεση στην κεντρική πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη του Πολυτεχνείου του Βερολίνου με θέμα SPRACHE. Daten. Technologien. Vermittlung (Γλώσσα. Δεδομένα. Τεχνολογίες. Εκμάθηση) (σε συνεργασία με την Dr. Antje Dohrn)

    http://sentiments-corpus.blogspot.gr/ (τελευταία ενημέρωση 23.06.17)

    Lange Nacht der Wissenschaften 2007 & 2008 (Μεγάλη Νύχτα των Επιστημών 2007 & 2008), Πολυτεχνείο Βερολίνου (σε συνεργασία με την Dr. Antje Dohrn)

    .05

    LEHRARBEIT

    ΤΡΕΧΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ
    • 2021
      2020
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΞΑΜΗΝΑ
    • 2017
      2016
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2016–17

      • ΓΔ_006 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ (συνδιδασκαλία με τον Δρ. Κωνσταντίνο Χατζηδήμου)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2016–17

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2016–17

      • ΓΛΩ102 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0212 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

    • 2016
      2015
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2015–16

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2015–16

      • ΓΛΩ102 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

    • 2015
      2014
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2014–15

      • ΓΔ_ΧΕ_112 ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      (Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2014-15: Εκπαιδευτική άδεια)

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2014–15

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

    • 2014
      2013
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2013–14

      • ΓΔ_ΧΕ_130 ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2013-14

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2013–14

      • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

      • ΑΚ0082 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

    • 2013
      2012
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2012-13

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2012–13

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

      • ΑΚ0082 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

    • 2012
      2011
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2011–12

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2011–12

      • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

    • 2011
      2010
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2010–11

      • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2010–11

      • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

      • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

    • 2008
      2007
      ΒΕΡΟΛΙΝΟ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2007–08

      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΓωΞΓ)

      • ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ

      • KOLLOQUIUM (Επιστημονική Συζήτηση) για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2007–08

      • ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ, Μέρος 2ο

      • ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ

      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ

    • 2007
      2006
      ΒΕΡΟΛΙΝΟ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2006–07

      • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ

      • ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ, Μέρος 1ο

      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2006–07

      • ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ [Vernetzter Wortschatz in DaF], μέρος 2ο

      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (ΙV) ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ[Lernpsychologie]

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2006–07

      • ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ, μέρος 1ο

      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (IΙΙ)

    • 2006
      2005
      ΒΕΡΟΛΙΝΟ

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

      ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

      Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2005–06

      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (IΙ)

      Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2005–06

      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (I) ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ

    ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
    • 08/2008
      10/2006

      ΔΙΔΑΣΚΩΝ

      ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

      • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Γερμανικά Επιπέδου Β2)

    .06

    ADMINISTRATIVE AUFGABEN

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ & ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    TEILNAHME AN AUSSCHÜSSEN

    AUSSCHÜSSE DER ABTEILUNG DEUTSCHE SPRACHE UND PHILOLOGIE AUTH

    AUSSCHÜSSE DER ABTEILUNG DEUTSCHE SPRACHE UND PHILOLOGIE AUTH

    TEILNAHME AN AUSSCHÜSSEN

    Nationale Prüfungsausschüsse

    Nationale Prüfungsausschüsse

    Über das Projekt
    ΦΕΔΓΦΑΣΔΓΑΣΡΔΓΑΦΔΓΑΔ