ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

ΤΡΕΧΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ
  • 2021
    2020
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΞΑΜΗΝΑ
  • 2017
    2016
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2016–17

    • ΓΔ_006 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ (συνδιδασκαλία με τον Δρ. Κωνσταντίνο Χατζηδήμου)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2016–17

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2016–17

    • ΓΛΩ102 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0212 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

  • 2016
    2015
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2015–16

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2015–16

    • ΓΛΩ102 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

  • 2015
    2014
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2014–15

    • ΓΔ_ΧΕ_112 ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    (Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2014-15: Εκπαιδευτική άδεια)

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2014–15

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

  • 2014
    2013
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2013–14

    • ΓΔ_ΧΕ_130 ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2013-14

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2013–14

    • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

    • ΑΚ0082 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

  • 2013
    2012
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2012-13

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2012–13

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

    • ΑΚ0082 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

  • 2012
    2011
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2011–12

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2011–12

    • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

  • 2011
    2010
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Α.Π.Θ.)

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2010–11

    • ΓΛΩ202 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2010–11

    • ΑΚ0064 ΓΛΩ: ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

    • ΑΚ0080 ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ

  • 2008
    2007
    ΒΕΡΟΛΙΝΟ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2007–08

    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΓωΞΓ)

    • ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ

    • KOLLOQUIUM (Επιστημονική Συζήτηση) για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2007–08

    • ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ, Μέρος 2ο

    • ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ

    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ

  • 2007
    2006
    ΒΕΡΟΛΙΝΟ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2006–07

    • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ

    • ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ, Μέρος 1ο

    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2006–07

    • ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ [Vernetzter Wortschatz in DaF], μέρος 2ο

    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (ΙV) ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ[Lernpsychologie]

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2006–07

    • ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓωΞΓ, μέρος 1ο

    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (IΙΙ)

  • 2006
    2005
    ΒΕΡΟΛΙΝΟ

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2005–06

    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (IΙ)

    Χειμερινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2005–06

    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΓωΞΓ (I) ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
  • 08/2008
    10/2006

    ΔΙΔΑΣΚΩΝ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

    • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Γερμανικά Επιπέδου Β2)

ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
  • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ

    Ως Μέλος Συμβουλευτικής Επιτροπής [Zweitgutachter]

    • Von den modernen zu den traditionellen Medien – eine kritische Betrachtung des Einsatzes moderner Medien im Fremdsprachenunterricht Deutsch, Andreas Kraft, Επιβλέπων Σύμβουλος [Erstgutachter]: Prof. Dr. Ulrich Steinmüller [υπό εκπόνηση]

    Ως Μέλος Εξεταστικής Επιτροπής

    • Η Ανάπτυξη του Φωνητικού Συστήματος κατά την εκμάθηση της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας: επίδραση ενδογλωσσικών και εξωγλωσσικών παραγόντων, Ευστράτιος Νικολακάκης [ολοκληρωμένη]

  • 2017
    2013

    ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    Ως Επιβλέπων Σύμβουλος

    2016

    • Serious Games im DaF-Unterricht. Erwerb von Chunks am Beispiel vom Serious Game „Die Himmelscheibe von Nebra“, Melanie Meisch [ολοκληρωμένη]

    2013

    • Evaluation elektronischer Lerninhalte, Anastasios Kotzakoktzidis [ολοκληρωμένη]

    Ως Μέλος Συμβουλευτικής Επιτροπής [Zweitgutachter]

    2017

    • Metaphern im Finanzkrisendiskurs: Das Beispiel des Nachrichtenportals "Spiegel Online", Despina Tsakiri [υπό εκπόνηση]

    • Aspekte der Migration in der Talk-Show "Maischberger": Eine kritisch-diskursanalytische Untersuchung, Christina Chatzijannidou [υπό εκπόνηση]

    • Eine intralinguistische Untersuchung mit Digitalen Apps (Applikationen): Falsche Freunde deutsch/griechisch, Amalia-Maria Fyka [υπό εκπόνηση]

    2015

    • Σώμα κειμένων ελληνικά γερμανικά: Συγκριτική μελέτη σε δηλωτικά ρήματα, Ροδάνθη Σάπικα [ολοκληρωμένη]

    • Το ζήτημα των μαθητών με διαγνωσμένη Δυσλεξία στο ελληνικό και γερμανικό Γυμνάσιο και οι σχετικές εμπειρίες των εκπαιδευτικών και των διευθυντών. Δύο μελέτες περίπτωσης μαθητών με Δυσλεξία, Άννα Τζίκα [ολοκληρωμένη]

  • 2017
    2013

    ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    Ως Επιβλέπων Σύμβουλος

    2017

    • Ανάλυση διαφημίσεων κοινωνικού περιεχομένου, Αθηνά Δημητρίου [ολοκληρωμένη]

    • Διαπολιτισμική προσέγγιση των τηλεοπτικών διαφημίσεων, Ευαγγελία Κιζάκη [ολοκληρωμένη]

    • Entwicklung eines Forschungsdesigns für die Untersuchung der Gründe von Code-Switching in einer Community of Practice, Eleni Chatzivasileiou [ολοκληρωμένη, εκκρεμεί η δημόσια προφορική υποστήριξη στις 29.06.17]

    2016

    • Γλωσσικά χαρακτηριστικά ασθενών με αφασία, Ηλίας Δρυστέλλας [ολοκληρωμένη]

    2015

    • Aspekte des Erstspracherwerbs und Zweitspracherwerbs unter besonderer Berücksichtigung von Interferenzfehlern, Aikaterini Tsiomou [ολοκληρωμένη]

    2014

    • Κατάκτηση Γλώσσας και Εναλλαγή Κώδικα στα δίγλωσσα άτομα, Παναγιώτα Παπανδρέου [ολοκληρωμένη]

    • Η επίδραση της χώρας προέλευσης στη στάση των καταναλωτών για γερμανικά προϊόντα: Το παράδειγμα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Αγγέλικα Καλογεροπούλου [ολοκληρωμένη]

    • Η επίδραση της χώρας προέλευσης στη στάση των καταναλωτών για γερμανικά προϊόντα: Το παράδειγμα της βιομηχανίας αθλητικών ειδών, Βασιλική Περπερίδου [ολοκληρωμένη]

    2013

    • Videoprojekte im Fremdsprachenunterricht zur Förderung des handlungsorientierten Lernens: theoretische Grundlagen und praktische Vorschläge [ολοκληρωμένη]

    Ως Μέλος Συμβουλευτικής Επιτροπής [Zweitgutachter]

    2017

    • Literarische Kommunikation und Vermarktungsstrategien in der deutschsprachigen Kriminalliteratur, Nikolaos Liakakis [ολοκληρωμένη]

    2016

    • Οι σύνδεσμοι als και wenn: Ανάλυση γραπτών κειμένων φοιτητών του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ., Βασίλειος Συμεωνίδης [ολοκληρωμένη]

    2015

    • Η οικονομική κρίση στον γερμανικό τύπο: Κριτικές Αναλύσεις Λόγου με έμφαση στη Μεταφορά, Δέσποινα Τσακίρη [ολοκληρωμένη]

    • Μεταφορές της μετανάστευσης στον ελληνικό και γερμανικό δημοσιογραφικό λόγο, Ραφαέλα Τρούπκου [ολοκληρωμένη]

    • Διαπολιτισμικές πορείες ζωής – Έρευνα πάνω στη μετανάστευση, Χρυσοβαλάντου-Αικατερίνη Γιαννακίδου [ολοκληρωμένη]

    2014

    • Συγκριτική μελέτη της (α) τελικότητας στις γερμανικές και τις ελληνικές γραμματικές, Ευάγγελος-Ζήσης Χουλιάρας [ολοκληρωμένη]

    • Textanalyse von PoetrySlam Texten, Athina Pagonaki [ολοκληρωμένη]

    • Schreibförderung in DaZ, Brigitte Janette Schoolmann [ολοκληρωμένη]

    • Lieder im DaF-Unterricht. Eine Lehrwerkanalyse, Asvini-Cristina Kotsagkiozoglou [ολοκληρωμένη]

    2013

    • Η θέση του ρήματος στη Γερμανική ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα: μια υπολογιστική προσέγγιση, Ιωάννης Νιτσιούλης [ολοκληρωμένη]

    • Der Einsatz von Popmusik im DaF-Unterricht, Ioanna Gountouva [ολοκληρωμένη]