Μετά την ολοκλήρωση του ερευνητικού προγράμματος SpeeDaF το 2012, στο οποίο διετέλεσα επιστημονικός συνεργάτης από το 2006 έως το 2008 και στη φάση παράτασής του από το 2009 έως το 2012, το ηλεκτρονικό περιβάλλον που δημιουργήθηκε ως παραδοτέο του προγράμματος, εφαρμόστηκε σε συνεργασία με τους Ragıp Başbağı και Anreas Kraft στο Πανεπιστήμιο του Μαρμαρά (Τουρκία) με τους εκεί φοιτητές. Το άρθρο καταγράφει τα σημαντικότερα αποτελέσματα/ συμπεράσματα που προέκυψαν από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος SpeeDaF. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ερευνητικό πρόγραμμα SpeeDaF βασίζεται στο μοντέλο εκμάθησης λεξιλογίου στην ξένη γλώσσα που εξέλιξα (Katsaounis 2006).